Ellen DeGeneres z grupą słynnych aktorów - wszyscy widzieliśmy to zdjęcie. Większość z nas wie też, że zostało wykonane Galaxy Note 3. Niewielu z nas, natomiast, zdaje sobie sprawę z kosztu tej przemyślanej kampanii reklamowej
W ramach umowy sponsorskiej koreańska firma zapłaciła ok. 20 milionów dolarów stacji ABC, która transmitowała galę oscarową. Szacunki opublikowała redakcja The Wall Street Journal - wliczono w to i 5 minut czasu reklamowego, i samo używanie Note’a 3 przez Ellen DeGeneres. Smartfon miał być w całą imprezę wkomponowany tak, by wypadł jako naturalny wybór prowadzącej.
Według dziennika, DeGeneres została przez stację proszona o fotografowanie urządzeniem Samsunga. Prezenterka była nawet szkolona w obsłudze sprzętu przez przedstawicieli producenta - przy czym trzeba zaznaczyć, że "selfie" było od początku inicjatywą Ellen, nie jej sponsorów. Samsungowi zależało głównie na samej ekspozycji produktu, co bez wątpienia spotęgował wirusowy status fotografii.
Słynne zdjęcie wykonał Bradley Cooper. W kadrze widać m.in. Angelinę Jolie, Julię Roberts, Jennifer Lawrence, Brada Pitta czy Jareda Leto. Na Twitterze fotografia została udostępniona przez kilka milionów osób.
Nie ma jednak róży bez kolców; niedługo trzeba było czekać na zakulisowe tweety Ellen, gdzie uwieczniała kolejne autoportrety z gwiazdami… ale tym razem używając już ulubionego iPhone’a. Prawdziwej miłości nie można kupić?