Kto powiedział, że pies nie może być modelem w profesjonalnej sesji modowej? W kampanii Trussardi to się udało
Dom mody Trussardi zdecydował się na nieco nietypową kampanię reklamową dla swojej kolekcji na wiosnę i lato. Zatrudniono do współpracy Williama Wegmana, jednego z najbardziej oryginalnych i charakterystycznych portrecistów zwierząt, a w roli modeli wystąpiły psy. Trzeba przyznać, że ubrania i akcesoria noszą z klasą i wdziękiem. Być może trudno wyobrazić sobie odruchowo, jak nowa kolekcja będzie leżeć na człowieku, ale z drugiej strony - supermodelki też odbiegają wyglądem od większości osób na świecie…
Wegman i Trussardi to duet doskonały - w logo marki jest postać charta, a fotograf od dawna nie tylko fotografuje psy, ale również opiekuje się ulubionymi wyżłami weimarskimi. Te ostatnie zresztą były już bohaterami kampanii reklamowej dla marki Acne.