Owoce, warzywa, groszki, bakłażany. Nawet jajko. Wszystko da się przedstawić tak, by wyglądało fantastycznie
Dobre jedzenie ma moc zmiany sytuacji ekonomicznej w danym społeczeństwie - oto główne przeświadczenie, jakim Marion Luttenberger kierowała się realizując projekt dla Goodforks. “Może być nie tylko smaczne, ale też pozytywnie oddziaływać”, twierdzi artystka.
Luttenberger pochodzi z Austrii. Na co dzień zajmuje się fotografowaniem i szeroko pojętym projektowaniem graficznym; w przeszłości tworzyła m.in. typografię, ułożoną z jedzenia i innych drobiazgów, których używamy na co dzień.
Artystka nie zachowuje swoich dzieł po uwiecznieniu na kliszy; zdjęcia, jak sama twierdzi, są wystarczające. Patrząc na poniższe kadry, trudno się z tym podejściem nie zgodzić. Austriaczka idealnie łączy formę z minimalistycznym, jednokolorowym tłem, wymuszając na odbiorcy skupienie się na prostych, geometrycznych kształtach żywności.
Pełne portfolio Marion Luttenberg dostępne jest tutaj.