"Donut Doubles" to żart w żarcie - dyptyk z dobrym portretem i zdjęciem żywności. Najbardziej ujmuje jednak estetyczne podobieństwo jednego do drugiego
Żywe kolory, symetryczne wyważenie każdego elementu i detale pojawiające się na niektórych kadrach - oto najprostszy opis “Donutowych dyptyków”. Przystańmy jednak na chwilę i zastanówmy się nad samym pomysłem. Kto z nas wpadłby na możliwość porównania ludzkiej twarzy do pączka?
Seria została zrealizowana przez Brandona Vogesa przy współpracy z agencją kreatywną The Marlin Network. Cel - promocja corocznego pokazu kulinarnego National Restaurant Association. Projektowi towarzyszy dedykowana strona, na której sami możemy znaleźć swojego donuta-bliźniaka. Niestety, wynik nie będzie miał nic wspólnego z naszymi cechami wizualnymi.
Voges na co dzień pracuje w studio Bruton || Stroube. Jego fotograficzne poczynania możecie śledzić również poprzez Instagrama i Flickra.